wtorek, 24 marca 2015

New girl in fashion world

Witajcie,


Cóż dużo pisać - pierwszy wpis, pierwszy filmik, zawsze najgorszy.
Mam nadzieje że uda wam się mnie dobrze poznać o ile ktoś zechce mnie czytać, może w przyszłości oglądać.

Jestem zwykłą niespecjalną dziewiętnastolatką, chociaż często nie zaprzeczam gdy ludzie twierdzą że mam szesnaście lat - nie wyglądam na dziewiętnaście i też często się nie zachowuje. Nie wstydzę się tego - ciągle pozostaje młoda i beztroska mimo natłoku problemów i podejmowania ważnych życiowych decyzji.

FASHION & PASSION & HEALTHY LIFESTYLE

Trzy podstawowe prądy w moim małym świecie. Wszystkie są poniekąd powiązane. Rysowanie - projektowanie,moda , Kickboxing - tryb życia, Fotografia - świat własnym okiem widziany.

Moje dotychczasowe życie nie było usłane różami - szczególnie zdrowotna jego część.
Ale każdy kiedyś idzie po rozum do głowy - ja poszłam i dlatego chcę propagować zdrowy tryb życia który polecam każdemu.

SKINNY RASPBERRY

Skinny bo miałam problemy z tym pojęciem a aktualnie dążę do swojej osobistej perfekcji w zdrowszy i bardziej sprzyjający sposób.
Raspberry po prostu mój ulubiony owoc ;)

KOLEJNA MODOWA DZIEWCZYNKA KTÓRA CHCE ZABŁYSNĄĆ

Otóż nie zależy mi na ogólnej "sławie", nie potrzebuje rozgłosu - chcę po prostu dzielić się swoimi pasjami, spojrzeniem na świat i stylizacjami. Chcę się samorealizować + chcę aby blog pomógł mi odbudować samą siebie, moje poczucie własnej wartości, pewność siebie.

SO LET DO IT !
SEE YOU SOON.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz