niedziela, 29 marca 2015

Spring/holiday must have !

Hej,


Dzisiaj taki niedzielny leniuszek skłonił mnie do spisania mojej listy must have. Nadeszła wiosna, matura nadchodzi wielkimi krokami ale o dziwi mam ochotę do wszystkiego i na wszystko. Czuje się cudownie jak rano widzę słońce i czuje to ciepło. Dziś wreszcie kupiłam Cosmo i ciekawie się zapowiada więc może wypuszczę jakiś artykuł pod koniec tygodnia. A teraz do rzeczy : 

#Kurtka Skórzana 


Pierwsza rzuciła mi się w oczy właśnie w cosmo z New Look'a ale po wejść na ich stronę jej nie znalazłam za to jest jeszcze jedna która mnie u nich urzekła i jej zdjęcie wstawiam.
Potrzebna mi takowa do codziennego użytku i to moje marzenie na Woodstock



#Jeansowa kurtka


Do miastowego szlajania ;) Wiele osób kupuje perełki w SH ja niestety nigdy idealnej nie znalazłam.

                           

# Nike Roshe run 


Wygodne, porządne i stylowe - nic dodać nic ująć.



#Ripped Jeans


Chciałam zmasakrować jakieś swoje Jeansy ale co z tego wyjdzie - zobaczymy. W razie czego w tym sezonie sklepy są przepełnione takowymi.




# Luźna skórzana Torba


Taka do której można wszystko wrzucić i mieć przy sobie tonę (nie) potrzebnych rzeczy. Idealną znalazłam w H&M.

                         

# Kwiatowe apaszki.


Nigdy nie nosiłam apaszek i tego typu dodatków ale w tym roku postanowiłam w parę zainwestować



#Duży turystyczny plecak i śpiwór.


Oczywiście must have na woodstock i autostopowe spontany, plany na wakacje mam obszerne więc plecak jest niezbędny, nie znalazłam jeszcze swojego idealnego ALE za to znalazłam idealny śpiwór w Jysk'u ! Nie lubię rutyny i przeciętności, dlaczego niby dziewiętnastolatka która będzie wyglądać przez tydzień jak obraz nędzy i rozpaczy nie może spać w słodziutkim dziewczęcym śpiworze ?

             







Na jutro szykuje coś zdrowo lifestylowego ;>


SkinnyRaspberry XOXO

3 komentarze:

  1. śliczne te kurteczki i buciki :)
    całkiem ciekawa lista :)
    czekam na coś ~zdrowo-lifestylowego~ :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie (te rozdarte:D) są świetne! Mam nadzieję, że w końcu odważę się je założyć:D

    Zapraszam do mnie:)
    http://www.justcleo.pl/2015/03/colourful-nails-why-not.html

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna lista można powiedzieć ,że ja już większosć odhaczyłam :D
    www.antiqueswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń